10/01/13

"E PUR SI MUOVE!"="IPAK SE OKREĆE/KREĆE!"

Hvala Bogu da je TAKO!Htjeli mi to ili ne!IPAK SE KREĆE i OKREĆE! : ) Pa eto...i ova god. je započela ,krenula i IDE!Ide i bez nas...(ako mi to prihvatimo ili ne?!Bilo nam "pravo ili krivo"?!Po našem ili nečijem drugom(!ako smo im prepustili "uzde"-tj.dozvolili to....jel'tako...?...: )No dobro...pustimo na trenutak relativnost ili filozofiju .....RECIMO DA SMO PRIHVATILI OVU NOVU GODINU!  s PUNO ENTUZIJAZMA!  ELANA !  NOVIH   DOBRIH  ODLUKA! NAMJERA !....SAZNANJA!....SVJESNOSTI!!!    ....   : )                                                                                 Bilo bi mi VRLO DRAGO kad bismo sav taj ELAN pokušali zajednički održati do kraja god.i moguće  ,  ISPUNITI   -   definitvno !!!  ,
bar neke od tih  DOBRIH ODLUKA!  
BILO BI SUPER!!!!ZAR NE!? .... a znate što....??? i  nije da je nemoguće....
MOGUĆE JE !  MOGUĆE!  SASVIM  JE  MOGUĆE  !!!                                            
 Pa kako kaže jedna od mojih omiljenih pjesama (još iz davnih dana,osmoljetke...),slavnih Beatlesa >>  "With a little Help of my Friend"🎵🎶  ,  bilo bi mi drago kad bih Vam uspjela na ovom "malom početničkom blogiću" ipak dati po koji savjet,pomoć,link ili "kik" iz raznih grana-tj.područja života.....Nisam baš super sveznalica  ...!!!    NITI SE TAKVOM SMATRAM! , no ,recimo da sam svoje vrijeme na ovome Svijetu pokušavala NON-STOP tražiti ODGOVORE i NAČINE za razne "muke" ili jednostavno prepreke,pa i znatiželje ! ( i to ne samo svoje ! nego joè vièe od mojih dragih ljudi , najbližih  , pa i onih manje bližih.. a  s obzirom da govorim (i čitam 5 jezika ,na moju veliku sreću -i to od ranih nogu....a da je to "sreća"tj.dobro iskoristiva stvarčica....tek sam kasnije shvatila ....pokušavajući raznim pacjentima objasniti što se sa njima događa....i prevodeći liječnikove upute......a njima pak indikacijske  i listove raznih lijekova....pa onda ... davajući lekcije osnovno i srednjoškolcima iz raznih jezika....kako bih preživjela u "međuratno"  doba.....) 
NO DOBRO,pustimo sad nevažna objašnjenja....htjela sam samo reći da Vam možda mogu puno toga naučenoga ,shvačenoga,isprobanoga i   iskušanoga  (vlastitim iskustvom,naravno! : ) prenjeti- AKO VAM BUDE  KORISNO ? I AKO uvidite da bi i za Vas moglo funkcionirati...NARAVNO! 
A BILO BI MI ISTO TAKO DRAGO! i BILA BIH VAM TAKOĐER ZAHVALNA kad biste i Vi nešto od "vašeg skrivenog blaga"podijelili samnom......
Znam ,puno pričam i nikad nisam bila pre dobra u sažetcima....ha!ha!ha!,možda me baš to dovelo do "mog blaga/bloga"...: ))) ....
 PA ETO,ŽELIM VAM DA BUDETE!!! I USPJIJETE BITI!  što god vi zamislili i zaželjeli, a prije svega  , što VAM JE U SRCU!....(ps. a sad moram ići....previše sam odužila ovaj 
Novogodišnji "UVOD",jer to je trebao biti....I NADAM SE DUUUUUGOM I VESELOM DRUŽENJU S VAMA!!! ,Jer kako je rekao slavni Benigni :LA VITA e BELLA !" = "ŽIVOT JE LIJEP! "PREKRASAN!  nadodala bih .   ..samo treba DOBRO OTVORITI OČI  (i "unutarnje i vanjske " ! : ) i ŽIVJETI!  ali   STVARNO!  PUNIM PLUĆIMA !  i SVIM SVOJIM SJAJEM!!!! 
PA  JA VAM  , ETO , ŽELIM SVIMA  BAŠ TO !!!  ...do skora....sad stvarno moram ići nešto i skuhati za ručak......inače....ha!ha!ha!...ništa!!!!!   baš ništa se neće dogoditi.....ha!ha!ha! ...😂 ali eto , to mi je namjera....CIAAAAO  SVIMA!     ....doskora....  


  
        Vaša   Lucija. : )  🙋

Nessun commento:

Posta un commento